Say what?

 
Min statistik har sjunkit som en sten! Den nionde stod den i taket och visade 20 besökare. Trevligt tyckte jag. Den tionde hade den droppat med 50%. Då tänkte jag what? Och idag ser jag att det endast var fem (5) besökare igår. Liksom what? Varför tappar folk intresset? :s Snälla berätta!
Juliette Shadowstar
2017-01-12 @ 17:48:44
URL: http://julistars.weebly.com

Ta det här som ett tips från en bloggare till en annan: Strunta helt i hur många läsare du har per dag! Det kan vara svårt att komma igång med bloggandet i början men det bästa man kan göra är att inte tänka på det.
Stay strong och fortsätt blogga :)

Eva Bunnyland
2017-01-12 @ 18:50:57
URL: http://evab.blogg.se

Jag har INTE tappat intresset iaf, kollar på din blogg nästan varje dag (oftast varje men idag skippar jag en dag) och när du har uppdaterat så läser jag direkt!
Men som Juliette just sa så tänk inte för mycket på hur många läsare du har. Fortsätt blogga, folk kommer bli intresserade och även för dom läsare som försvinner ~ Nya kommer ju! Nya läsare kommer, och en del gamla stannar ju kvar :)
Och jag vet att det är jobbigt när man kämpar så hårt för att få ihop en lyckad blogg, jag har ju själv blogg och jag har bara ca 3 läsare just nu hehe, men fortsätt bara blogga och hålla på! Om du behöver hjälp eller stöd så finns jag här. Fråga mig om du undrar över något.
PS: Förlåt för lång kommentar men det är ju sant hehe!

Iris Highgarden
2017-01-12 @ 19:53:53

Jämför inte statistik från dag till dag, för vissa dagar kollar fler andra dagar kollar folk mindre. Jämför hellre månader. ;)

Svar: Tack för tipset <3 Har du kommenterat mycket nyligen? Inte bara på min blogg, utan bloggar i allmänhet. Du är nämligen markerad som Misstänkt spam x)
Sigrid Sam Winterdotter




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0