The struggle is real...

Alltså... Jag skäms lite men är samtidigt stolt (logik much?) för jag har lyckats ta för många fina bilder... (Och det låter ju inte alls ego, nä)
Long story short. Jag var i Moorland, träffade Julia Macdawn och vi hade inte träffats på jättelänge så vi bestämde oss för att köra min levlingsrunda, som Julia tycker är jättebra, det låter inte heller ego... Men jaja, jag kom på att jag ändå skulle fota i dino för ett inlägg, och ja... Det blev ett par bilder. Typ *räknar* 25 stycken... Ooj dåå... Det var ehe... Oj då. Och typ jättemånga var ju för bra för att slänga så nu har jag 8 bilder med motiv Dinodalen som bara ligger och skräpar... Ni kan få titta på ett par men jag sparar de andra för utfyllnad vid behov!
Alltså ser ni hur fina de blev??? Jag är en naturbegåvning omg



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0