Bloggutmaning dag 14 - Min favoritsysselsättning

Plocka på dig Esmes bloggutmaning här
 
Jag fastnade lite på den här utmaningen, eftersom jag har svårt att bestämma mig och gillar nästan allt med spelet. Jag tänkte och tänkte och tänkte lite till, så kom jag på att jag har flera favoritsysselsättningar. De är inte i någon ordning, men jag tror nog att uppdrag är min favorit!
 
Uppdrag
 På bilden: Sigrid och Dark Spark hjälper Rådsman med julbestyr. (Egentligen så sprang jag bara till Rådsman för att ta den här bilden...)
 På bilden: Solosoul kånkar en gran till Silvergladebyn. Att hon ens orkar!
 
Måste jag ens motivera det här? Uppdragen är spelets stomme och det är dem som gör spelet så levande. Jag tycker även om att uppdragen på senare tid har utvecklats enormt, och man märker hur duktiga SSO blir! Jag väntar spänt på en fortsättning av alla lösa trådar, för ärligt talat - såna är det för mycket av...
 
Klättra
 På bilden: Jag lyckades ta mig upp (ner) på Eremitens stuga!
 
På bilden: Jag lyckades ta mig upp på Silvergladegodsets hästtransport. Jag är fortfarande stolt över det.
 
Klättring är brutalt roligt. Men också frustrerande. Jättefrusterande. Men det är kul. Jag gillar att klättra eftersom jag gillar att utforska, och jag är envis och tänker att dit upp SKA jag, för det ser möjligt ut och då går det!
 
Skapa outfits
 
Jag gillar det. Det är trevligt att sätta ihop en fin outfit med bra stats. Då har jag kontroll över livet, känner jag. Nej men, det är alltid kul att se bra ut.
 
 
Det är mina favoritsysselsättningar! Förlåt att det tog sån tid, jag hade mycket att göra i helgen och kommer förmodligen också ha mycket att göra den här helgen.
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0