Beslut

Okay, det här är ett Viktigt Inlägg.
 
Det handlar om bloggen. Jag vet inte om jag ska sluta blogga helt, eftersom jag tappat lusten, eller om jag ska starta en ny blogg, men ett namn jag har funderat ut.
 
Jag vill även skaffa SSO-instagram men jag har såna krav på mig själv, jag vill ha ett sammanhängande tema men jag orkar inte redigera bilder för det.
Rebecca och Daisy
2017-03-20 @ 09:55:26
URL: http://sunforestblogg.weebly.com/

Oj nej vad tråkigt att du tappat lusten, vi skulle verkligen vilja att du skulle fortsätta och hålla bloggen aktiv, men vi förstår även dig om du inte orkar och vi respekterar ditt beslut. Vi gillar verkligen och läsa din blogg då du har kloka tankar och intressanta inlägg. Skulle vara jätte roligt om du startade en ny blogg, men som sagt så förstår vi dig om du inte orkar :).

Svar: Jag tror jag slutar med bloggandet nu. Jag kanske börjar sen me ndet är för mycket i mitt liv just nu.
Sigrid Sam Winterdotter

Eva Bunnyland
2017-03-24 @ 12:44:13
URL: http://evab.blogg.se

:( Nej vad synd! Jag gillar verkligen din blogg om du inte känner att du vill/orkar så förstår jag det <3
Ha det bra!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0