Ursäkta mig men

Bobcats vildmarkslopp är ändrat!
 
Istället för att svänga upp på Jorvikvägen så fortsätter man runt bondgården.
 
 
 
 
Eh, jag känner liksom att det var onödigt? Det enda som egentligen var "svårt" med den borttagna slingan var att det var två stenmurar på väg ner mot bondgården som var lite knixiga, och en lång mur som man måste hoppa över eller svänga runt. Moral of the story: Det var inte så svårt!
 
Men de sa även att de tagit bort lite tunnor och hinder i banorna, vilket jag gillar eftersom det var alldeles för mycket höbalar, dekorationer och skit i Bobcats Elitridbana, så det är jag positiv till! Kavalettibanan har också blivit av med bommarna har jag för mig, vilket egentligen inte gör någon större skillnad, men jag minns att jag tryckte på mellanslag varje gång jag skulle över en kavalettibom, så fick jag den där texten och ja.
 
Rebecca och Daisy
2017-02-17 @ 07:32:52
URL: http://sunforestblogg.weebly.com/

Har själv inte ennu hunnit pröva det förnyade loppet, men själv tycker jag att det är roligt ifall de gjort de kortare eftersom jag hatar långa race xD

Svar: Fast det var ju inte ens långt till att börja med - en gång gjorde jag det utan bara farten och mindes inte att ag gjort det...
Sigrid Sam Winterdotter




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0