Jag mår inte bra

Det är mycket som händer i mitt liv nu. Jag letar gymnasium för fullt, det händer... En massa annat som jag inte kommer på just nu men huvudsaken är att jag inte orkar blogga eller komma på riktigt bra inlägg. Då blir det oftast inga inlägg, eftersom jag har prestationsångest och allt måste vara perfekt innan jag visar det för andra. Snälla, skriv inte saker som "Men du skriver ju bra blogginlägg/Du ritar ju bra/Du är bra på [nånting] ju!". Det gör inte precis saken bättre. Då känner jag mig snarare skyldig till att inte använda min "talang" som folk säger att jag har. Det får mig att vilja rita eller whatevs bara för att göra folk glada. Men jag får ännu värre ångest. Nu menar ju jag inte att ni ger mig ångest, verkligen inte! Då hade jag inte bloggat. Nej, det är tvärtom. En kommentar gör min dag, verkligen. <3
 
En gammal bild från när jag nysst köp Cocoa. Ja, tränset stör mig.
Rebecca och Daisy
2017-02-08 @ 20:14:24
URL: http://sunforestblogg.weebly.com/

Vi tycker du borde ta en paus från bloggandet sigge, de skall ju inte kännas påtvingat! Om du känner dig stressad för tillfället och som att du har för mycket att göra irl så kanske det kunde göra dig gott att lägga bloggen åt sidan en stund. Vi kommer forfarande finnas kvar här och vänta på dig tills du känner dig bättre igen! :)

Sally Hawklord
2017-02-09 @ 20:05:28
URL: http://sallyhawklord.blo.gg

Jag förstår, jag har typ samma sak just nu:( Om du vill kan du ta en paus tills den största stressen är över<3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0