Min första edit

Ingen bakgrund men jag orkade inte fixa en, okej?
 
Så det här är min första edit. Ja, det är den här:
Det ena ledde till det andra och bilden ser inte alls likadan ut. Men jag är nöjd över att ha fått den färdig, jag är så nöjd med manen, svansen och skuggningen. Jag har även "byggt" ihop posen kroppsdel för kroppsdel, det var drygt...
 
Men det är alltså min första edit. Vad tycker ni? Jag vill gärna ha konstruktiv kritik!
Iris Highgarden
2017-01-01 @ 22:36:07

Wow bilden är fantastisk!
Vilket Redigeringsprogram använder du?

Svar: Gimp 2.8!
Sigrid Sam Winterdotter

Rebecca och Daisy

Tycker du lyckades bra med bilden! Skuggningen speciellt som brukar vara svår för många blev jätte bra! :) Tycker kanske att du kunde ha ställt hästen en aning mera "uppåt" eller hur jag nu skall förklara det när den stegrar. Tycker hästen ser en aning svajig och det ser lite onaturligt ut i mina ögon då hästar när de stegrar brukar lägga vikten på bakbenen så de inte välter.

Svar: Tack för den konstruktiva kritiken! Jag inser nu i efterhand att Silvermist ser lite svajig ut, men från början skulle Sigrid sitta på honom och han skulle vara en pegasus på väg att lyfta.
Sigrid Sam Winterdotter




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0