Julklappsjakt med klubben

Stackars Sigge har ingen islandshäst och förstör hela bilden omg...
 
Jag frågade klubben om någon ville leta julklappar med mig och först saPaj något i stil med "Ja jag ska bara byta server" och jag ba "Vänta kan du inte ta Papapie?" och hon bara "Okej då" och så kom vi på att hon inte vart inne på Papapie på typ jättelänge, hon hade inte låst upp Jorvik City, och typ massa annat så jag tycker det var väldigt bra gjort av mig att tvinga in henne på Papapie istälet för hennes extrakonto? Eller?
 
Men sen så kom Sigge in och så skulle vi leta efter presenter. Fast först skulle Paj byta hår s jag bara ugh var är det håret du ska ha då? Hon bara "Gallerian!" och jag bara "Uh Paj det finns ingen frisörsalong i Gallerian" och hon bara "Joo med jättebilliga hår!" Jag frågade om den kom i den här uppdateringen och hon svarade "Nä den har vart där aslänge" och då förstod jag att hon syftade på den salongen som var där för typ ett år sen och man bara eh Paj wow... Men så låste hon ju upp JVC och hon var såklart tvungen att göra alla uppdrag och då fick jag springa omkring och ha tråkigt medans hon gjorde uppdrag, men sen så kom Sigge in och vi bestämde oss för att träffas i Fort Pinta. "Ja men ska vi göra städtävlingarna då?" sa Sigge. Varken Paj eller Sigge hade gjort städtävlingarna. Det hade jag gjort. Lite mer väntan.
Nyoom! Ingen Sigge för hon hade inte islandshäst så hon fick inte vara med!
 
Men sen så kom vi iväg till Moorland och både Sigge och Paj fick relogga typ 3 gånger vardera efterso de inte fick upp någon text. Massa krångel men så funkade det och vi bar oss ut mot Marley och sen till GåD (vi tävlade. Såklart) men när vi kom till Jarlaheim så skulle Sigge byta till islandshäst så vi kunde vara squad goals och tölta tillsammans men gissa vem som inte fick några bilder på det?
Det blev ett riktigt kul spontanevent, såklart var vi förvirrade och "Jag får inte upp någon text! D: D: D:" och "Var är paketet???? Det står att det är Jättevarmt juuuuu :( :( :( JAHA DÄR OMG DET GLITTRAR INTE FÖRRÄNS DET ÄR BRÄNNHETT JAHAAAAA" var två väl använda fraser.
 
Har ni hittat alla paket?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0