Jaharlauppdragen

Jag spelade igenom uppdragen så snabbt jag kunde, eller ja, jag rushade ju inte igenom uppdragen men jag började spela dem så fort servern var öppen. Jag var noggrann med att ta miljoner onödiga screenshots dokumentera, såklart, för hur annars ska jag kunna blogga om det?
 
Den här uppdragskedjan var mycket uppskattad av mig, för att 1) den var med Mandy och Julie. Nu vet ju jag inte exakt när Mandyuppdraget släpptes, men det var ett tag sen man såg dom, tycker i alla fall jag.
 
Den andra anledningen kanske är lite fånig, men jag gillade uppdragskedjan för att det var uppdrag. Låter löjligt, men det är ofta som det bara ploppar upp butiker, nu fick man åka och besöka butiken, dessutom med Mandy och Julie, vilket jag tycker var jättetrevligt.
 
Det var även en sak Julie sa som fångade min uppmärksamhet.
Loretta och Tan håller på och utvärderar en ny ridbana mellan Moorland och Fort Pinta.
 
Alltså, som jag tolkar det så är det synonymt med Loretta och Tan håller på och gör en ny ridbana mellan Moorland och Fort Pinta, men jag kan ju missuppfatta. Eller så förstorar jag det här, och gör det större än vad det egentligen är. Man kan ta det som man vill, jag tar det som en hint på en ny tävling, från Moorland till Fort Pinta. Kanske ska Julie hålla i den? Det hade varit roligt, typ "Hej Sigrid! Vill du tävla till busshållplatsen? Jag ska åka och träffa Mandy." och så gör man loppet och sen säger hon typ "Ja, då ska jag vänta på bussen. Vi ses Sigrid!". Ärligt talat, det hade varit kul.
 
Jag vill ha mer uppdrag med Mandy och Julie, nu när Jorvik City (där Mandy bor) är upplåst. Kanske Mandy åker till Julie i Moorland för att lära sig rida och vara med Julie? Det finns egentligen så mycket att göra med de två systrarna, och jag är glad att de fick (om än en kort) uppdragskedja den här uppdateringen.
 
Köpte den svarta sadeln och det svarta schabraket men sen ville jag shoppa mer så jag drog till Gallerian. Long story short jag har 40 SC.
 
Men nu ska jag prata lite om själva Jaharlabutiken. För det första är det ett otroligt fult namn tycker jag, det är säkert en parodi på någon riktig hästutrustningsaffär, som typ Jollister. Varför kunde det inte vara Jarla Sport? Jaharla låter så fult. Liksom, Jaha... Rla. Men det var fin utrustning, me like! Sadeln med kronan på var jättefin, sådär snofsig och fancy.
 
´Vad tyckte ni om uppdateringen?
Natalie Skyland
2017-01-19 @ 18:32:24

Har längtat efter den här uppdateringen länge faktiskt, suttit i flera veckor och hoppats att butiken ska öppna, och nu äntligen gjorde den det! :D

Anne Zebrayard
2017-01-19 @ 18:33:53
URL: http://zebraanne.blogg.se

Jag gillade dem, lite kort uppdragskedja men ändå rolig. :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0