Mina hästar - Solosoul

 
Namn: Solosoul
Tilltalsnamn:Solosoul
Namntänk:Jag ville ha något som liknade Wishwish, som låg bra i munnen. Det blev Solosoul.
Ras:Jorvikisk ponny (påniiii)
Story:Jag köpte henne direkt när jag blev Star Rider, och jag började rida henne konstant. Som ni kan läsa i inlägget om Wishwish så skickade jag honom till Hästön direkt när jag köpte Solosoul, så det var väl Solosoul jag vande mig vid kontrollerna med. En ponny gjorde mig gott, när jag plockade hem Wishwish några veckor senare insåg jag att det var ju inget fel på honom.
 
Nu står Solosoul mest i sin box, om jag vill tävla i Ponnychamp, vilket jag nästan aldrig brukar göra, så är det Solosoul som får följa med, eftersom hon är min enda ponny.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0