Bloggutmaning dag 9 - Mitt favoritställe

Plocka på dig Esmes bloggutmaning här!

Dag 9 - Mitt favoritställe
 
Alltså, det här är en jättesvår fråga! Var tvungen att tänka ett tag, och jag kom fram till att jag nog tycker bäst om Dews gård.

Jag vill ju att man ska kunna ha hemstall här, eftersom jag tycker det är så fint och det finns ju ändå ett stall, kanske blir hemstallen mer personliga eller, områdesialierade, att de passar in i omgivningen och inte är en exakt kopia av varandra. Men det är önsketänkande och det tar bort mig från ämnet!
 
Jag gillar Dews gård för att den är så mystisk. Jag menar, vi har inte fått någon bakgrundshistoria, utan det bara finns en gård med ladudörrarna öppna och traktorer i garaget. Jag gillar även att man faktiskt kan rida in i husen, det är jättemysigt och det gör det bra för t.ex. inspelning av serier, eller rollande. Nu sysslar ju jag med ingetdera, men de som gör det har säkert nytta av det.
 
Gården är även så vacker och detaljrik, men samtidigt så perfekt för bildfotografering. De tre paddockar som finns utanför gården är också mycket bra, samt den stora ovala!
 
Utsikt över gården, så fint!
 
Det är därför jag tror att Dews gård skulle bli ett utmärkt hemstall, eftersom det är nära till paddockar. Det är även nära till Silverglade och New Hillcrest, vilket jag tycker är praktiskt. Men vad är det som hindrar det här från att vara hemstall? :(
Josefine Svärd
2016-11-22 @ 22:30:38
URL: http://josefinesvard.blogg.se/

Va härlig blogg du har :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0