Bloggutmaning dag 11 - Min favoritoutfit

Plocka på dig Esmes bloggutmaning här!
Dag 11 - Min favoritoutfit
 
Eller ja. Mina favoritoutfits. Jag är ju sån som ändrar tycke och smak jättemycket, men just nu har jag två favoritoutfits. Den ena har ni förmodligen sett er mätta på, men det är den här fina outfiten.
Ja, jag har haft den på mig ganska länge nu...
 
Den andra outfiten är den här, som jag brukar ha på Spindel.
Fun fact: På min skärmsläckare för datorn har jag en bild på mig och Spindel, iklädda den här outfiten.
 
Jag brukar ha den på andra hästar också men den föddes på Spindel så då är det typ hans outfit. Här är lite fler bilder på outfits jag gillar. Gamla bilder, det är därför det inte är någon logga.
 
Har ni någon favoritoutfit?
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0