Anledningen till oaktivitet

Hej på er!
 
Ni har säkert märkt att den här bloggen inte har uppdaterats som den brukade. Anledningen är för att jag just nu är i en period då jag inte mår så bra, och jag har även mindre energi än vanligt, vilket betyder att jag helt enkelt inte orkar blogga. Inspirationen har försvunnit helt, det är inte så att jag har slut på idéer, jag har ju bloggutmaningen, utan det är det att det känns helt omöjligt för mig att kunna sätta mig ner och skriva om det. Det är bilder som måste fixas och redigeras, och massa annat. Det är helt enkelt för jobbigt för mig att kunna blogga just nu.
 
Det här innebär inte att jag kommer sluta blogga. Jag kommer ta en paus, varva ner, kanske lägga upp lite inlägg då och då, och det är för att jag helt enkelt inte orkar. Att skriva en text tar sån energi för mig, den måste vara bra nog för att publiceras och bla bla bla. Så, med de orden så säger jag hej på ett tag.
 
Vi ses <3
 
En bild på en gran, för hey, det är trots allt (nästan) jul!
Eva Bunnyland
2016-12-15 @ 19:02:38
URL: http://evab.blogg.se

Okej, krya på dig antar jag så ses vi!
Undrade just varför du inte la upp inlägg på några dagar, men jag förstår!
Ha det så bra! <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0