Hej.

Hej hej, ni ser rätt, jag lever, och jag skriver ett inlägg. Say what? :o
Det är så här att jag typ vill börja med bloggen igen, ya feel me? Dock gillar jag inte mitt bloggnamn... Jag kollade faktiskt igenom bloggen idag och jag insåg att det var kul. Jag vill fortsätta på den här bloggen på grund av minnena men jag tycker sigewi.blogg.se är så fuult, haha! Skulle mycket hellre ha winterdotter.blogg.se :p
 
Vi får se hur jag gör. Kan ju alltid ha en länk från winterdotter till denna.

 
Doris McBard
2017-10-05 @ 15:08:37

Hej. Jag heter Doris och är en 17 årig tjej som precis har startar min egna blogg. Iallafall älskling jag tycker att du borde lära dig hur man skriver fakta texter. Skulle vara mycket mer intressant och uppskattat och även mer normalt. Du kan nå mig på [email protected]. Väx upp älskling dahhahahah 💕




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0