Whoop tee doo

Ja, inte mycket att skriva här faktiskt. Jag har tagit det lugnt idag, chillat på SSO, gått en promenad till ett stall som ligger nära mig och tittat på hästar, och that's it, haha. Jag bytte namn på Chris till Bella, eftersom min lillasyster blev ledsen över att jag "snott hennes häst" så jag fick dåligt samvete och bytte. Jag har även levlat Bella, och snackat med Lordi i Discord. Mycket trevligt, vi har inte snackat på ett tag. Vi pratade om folk som är alldeles för lättkränkta, och irlträffen som går av stapeln på fredag! Det kanske är bra för er att veta, jag är i Göteborg i helgen och har skitkul med mina älskade vänner! Jag ska försöka peta in tidsinställda men om det inte går så vet ni varför jag inte har uppdaterat.
 
 Överredigerad bild på mig och Dark Spark.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0