Vad händer imorgon?

 Jo, jag hoppas att det är något som för spelsuget att komma tillbaks, för så som jag fattat det så är inte jag den enda med minskat intresse. Iofs så kom ju The Sims 4 med en BAUTASTORuppdatering väldigt nyligen, så alla SSOare som spelar TS4 sitter väl med det istället. (I alla fall jag.) Mata hästarna gjorde jag igår, så nu finns det ingen anledning för mig att inte spela Sims resten av dagennnnnnnnnn åh vad kul det ska bli!
 
Det kommer komma en del utfyllnadsbilder med samma häst, outfit och bakgrund (eller ja, liknande) eftersom de är tagna under min senaste photoshoot och jag har inte haft lust att gå in och fota nya.
 
Men morgondagen då. Jag hoppas på antingen nya uppdrag eller den där hemstallsuppdateringen. Nya kläder kommer det ju komma, hoppas de är fina! Blev lite ledsen i ögat förra veckan (tror jag det var ahaha mitt minne you know) när det inte kom några kläder och jag bara "men.. men :(".
 
Vad hoppas ni på?
Rebecca och Daisy
2017-01-17 @ 19:14:35
URL: http://sunforestblogg.weebly.com/

Har en känsla av att det kommer en mindre uppdatering igen, men hoppas min teori är fel! Annars så hoppas vi nog mest på nya huvuduppdrag!

Sally Hawklord
2017-01-18 @ 13:31:42
URL: http://sallyhawklord.blo.gg

Var kan man köpa Sims 4 och hur mycket kostar det ungefär?

Svar: Man kan köpa på Origin, men då har man inte en fysisk skiva. Annars kan du väl knata till första bästa datorspelsaffär och fråga`?
Sigrid Sam Winterdotter




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0