Stallhjälp

Att logga in och fylla på stallhjälpen var det enda jag hade lust för idag, för att jag är helt uppslukad i The Sims 4 nu, haha. Det har inte hänt något på SSO på ett tag (julklappsletningen och det var väl kul men det var ju typ en timmes gameplay kanske?) så jag är lite trött på SSO, så då tar jag en paus. Ni har säkert märkt det, jag har inte riktigt haft mycket att blogga om så då blir det lite Off Topic-inlägg.
 
Tölt bland morötterna <3
Rebecca och Daisy
2017-01-16 @ 18:51:37
URL: http://sunforestblogg.weebly.com/

Förstår att du inte har lust och spela, det är ju ganska dött i och för sig att det inte finns så mycket att göra just nu. Vi får hoppas att det kommer något lite "större" i onsdags! :)

Sally Hawklord
2017-01-16 @ 19:49:31
URL: http://sallyhawklord.blo.gg

Enda orsaken jag spelar SSO just nu är ju för att jag har SR på 3 accountsX) Ska dock senare köpa en ny häst på Sally:3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0