So much internet so little time

Hur ska jag hinna det här? Mina simmar har precis gift sig och skaffat barn (yay för småbarn!) och jag har 3(!!!) (om jag räknat rätt) uppdrag som jag måste spela igenom och blogga om. Men frukta icke. Eran Sigrid klarar detta. Eller inte. Ni får se.
 
Men jaja. Imorgon är det event igen, uteritt med Ray står på schemat. Jag undrar vad han hittat på, hoppas det blir mysigt! Lär förmodligen spela igenom åtminstone ett uppdrag, så det betyder att det kommer komma ett uppdragsinlägg imorgon eller på fredag. Men jag vill inte lova något, eftersom jag är dålig på att hålla löften. Just nu ser planen i alla fall ut så! Det verkar vara ganska korta uppdrag, ungefär som de där tre uppdragen man fick när man låste upp Jorvik City, och fick en möbel för varje?
 
Hur som helst tycker jag att SSE borde prioritera det spelare tjatat om i över ett år(!!!), nämligen huvuduppdragen. Liksom I can't stress this enough, ge oss uppdragen! :-(
 
Rebecca och Daisy
2017-01-26 @ 10:50:56
URL: http://sunforestblogg.weebly.com/

Vi får hoppas på att nya huvuduppdrag kommer snart!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0