När det inte vill

 
Jag spenderade kanske... En halvtimme? En kvart? 20 minuter? Jag vet inte, men ganska länge heh, på den
här outfiten. Den såg inte alls ut så när jag började...
 
Sen så skulle jag till James för att slava för honom  göra hans städtävling. Städtävlingen är faktiskt ett av mina första minnen från spelet, där jag springer runt och är så arg för att jag aldrig kunde ta julbockarna inom tidsgränsen x) Det var säkert eftersom jag 1) var noob och ungefär skitdålig på att styra och 2) inte hade snabb häst eller var särskilt hög level för den delen. De uppdragen kom ju när jag var i level 4-5ish. Herregud vad tiden går...
 
Men därför fick Bella följa med, eftersom hon (fortfarande) inte är färdiglevlad. Jag som brukar vara duktig på att levla hästar och vara inne, hästarna var inte så himla lyckliga på mig när jag loggade in nu...
 
Ja ja. När jag kom till Fort Pinta (jag hade inte fått farliga fall eftersom jag blivit distraherad av fotandet, yay me!) så tryckte jag på James och... Bye bye Star Stable. Det bara stängdes ner, och jag har inte provat igen... Jag ska göra det, fungerar det inte ska jag spela The Sims 4 för det har kommit småbarn! Tjo ho! :D



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0