Mustangnamn

Igår kom det ju nya mustanger, en tigrerad bland annat. Jag älskade den tigrerade först, men så när jag såg den in game så verkade den inte så fantastisk, sen så efter att jag tänkt på saken blev jag kär och nu tänker jag köpa alla mustanger. Vilken tur att jag nte har råd, annars skulle det plötsligt finnas 5 nya hästar hos mig. Hoppsan! Men jag har funderat på namn. Jag har ju den svarta, Dark Spark, så jag tänkte att de övriga fem skulle ha något på samma tema. Alltså rim. Så jag kom på dessa!
 
Tycker de är väldigt fina, jag hoppas dock på nya namn eftersom jag vill att ALLA namn ska finnas i båda kategorier. Man kan ju döpa en häst till Power Flower (och hur fel låter inte det?) men inte Flower Power. Jag vill ju ha en hippiehäst :( Jag tycker att SSO borde fixa lite nya klubbnamn också, hur ofta hör man inte "Ledigt klubbnamn säg [siffrekombination]" i global? Mer namn åt folket!
Simone
2017-01-05 @ 20:09:17
URL: http://ssosimone.blogspot.se/

Håller med! Namnuppdatering ftw! Namnen som man kan ha på sin karaktär börjar också ta slut. Inte så kul för nya spelare att inte ens kunna välja ett vettigt namn...? o.O

Svar: Jag tycker att det finns ganska bra namn för spelaren :) Handlar bara om hur mycket tålamod man har att leta igenom namnen.
Sigrid Sam Winterdotter

Renen
2017-01-06 @ 21:35:59
URL: http://reneneveknight.blogg.se

Får man sno namnet Firedesire? Tyckte det lät så j*kla bra.

Svar: Jomen visst haha, det är ett namn. Inte så att jag har copyright på det haha
Sigrid Sam Winterdotter




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0