Hemma igen och utan hörlurar

Ja, nu är jag tillbaks i hemmets trygga vrå. Det är bara det att jag råkade liksom glömma hörlurarna i resväskan, som mamma tog med hem till sig, och jag är hos pappa nu. Så jag får spela utan hörlurar. Det sänker spelupplevelsen... Ska leta efter ett par gamla tror jag, finns säkert några undanstoppade i en glömd låda i ett glömt rum.
 
Nu ska jag in på Dextra och göra uppdrag. Hon har ju blivit SR via koden YOUTUBE, så jag tänker passa på och göra det mesta av de här dagarna. Sigrids hästar har däremot inte fått mat sen i... Lördags? Fredags? Då jag glömde fylla på stallhjälpen inför Göteborgsresan men det gör inget. Jag får logga in senare, heh. Dextras hästar mår garanterat sämre ändå ^^



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0