En dag på Dex

Älskar outfiten, så arg på mig själv för att jag sålt byxorna på Sigrid ._.
 
Jag bestämde mig för att hoppa in på Dextra istället för på Sigrid. Varför vet jag inte, kan ha varit för att jag inte varit inne på Dextra efter att SRkoden tog slut, så jag ville väl veta vad som hände om ens SR gick ut. Svar: Kan inte hoppa, kan bara vara i Moorland och Fort Pinta. Men ja ja, jag gjorde alla dagliga ändå (se inte så förvånade ut, det var bara sysslor och lopp plus 2 Bobcatsdagliga) och sen utforskade jag lite vad som hände om man åkte färja som icke-SR. Kaptenen slängde ut mig från färjan. Kul! Sen utforskade jag vad som hände om jag skulle rida till Silvergladebyn. "Det här området är bara för Star Riders. Var god vänd om". Vad tror ni jag gjorde? Vände snällt om? HAHA nej! Jag travade envist på. Då blev skärmen svart, Pärlan gnäggade och jag hamnade i en buske. Vet ni vad jag gjorde då? Jag försökte igen, så klart! När jag hade gett upp och bestämde mig för att dra till gallerian, så försökte jag igen. Envis som en åsna är jag. Ja ja, jag är glad att det inte blev "Du är i ett stängt område och flyttas hem" eller att Pärlan tog skada av att bli förflyttad av utomjordiska (Aideens?) krafter.
 
Ja ja, nu håller jag på och ritar, jag kanske hoppar in på Sigrid i kväll. Vi får se, vi får se.
Ellen - tävlingsryttare
2017-01-02 @ 17:12:07
URL: http://ellenshorselife.blogg.se/

Ja jättefin outfit!

Eva Bunnyland
2017-01-03 @ 10:30:33
URL: http://evab.blogg.se

Omg haha, ja varför skulle man vända om liksom? xD Hade nog knappast jag heller gjort, hehe...




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0