Chris

Skulle tölta lite i vattnet men det ser ut som hon simmar istället. Så gulligt, aaah!
 
Idag bestämde jag mig för att jag skulle fira det här nya året, och unna mig en häst. Närmare bestämt, en islandshäst. Efter att ha stått där och kommit på lämpliga (och mindre lämpliga) namn åt de olika hästarna bestämde jag mig för att vara okreativ och köpa min lillasysters islandshäst, Crescentfaith. Hon kallas Chris, och det var jag som kom på namnet åt min lillasysters Chris en gång i tiden (det var typ i våras eller somras idk har totalt tappat tidsuppfattning hjälp) och jag tyckte att ja det var ett fint namn på en sjukt gullig häst! Så Chris äntrade stallet Winterdotter, och det första jag gjorde var att fixa en fin outfit åt henne.Stilrent svart och vitt, med ett par sjukt fina champagnefärgade byxor som är mina nya favoriter. Nu ska jag bara levla henne. Önska oss lycka till!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0