Mina hästar - Wishwish

 
Namn: Wishwish
Tilltalsnamn:  Wishwish
Namntänk:  Jag ville döpa honom till Moonmoon eftersom jag tyckte han såg korkad ut, men det fanns inte så det fick bli Wishwish.
Ras: Jorvikiskt Varmblod.
Story: När jag köpte Solosoul tänkte jag först sälja Wishwish, men ångrade mig eftersom att han trots allt har hängt med mig sen start, så i typ... 3 dagar var han min enda häst. Han blev skickad till Hästön istället, eftersom jag tyckte att han var korkad och fastnade i allt (herregud så elak jag var? D:) och efter ett tag bestämde jag mig för att hämta tillbaks honom (typ 2-3 veckor?) och min tanke var "Åh han fastnar inte lika lätt i saker och ting en semester gjorde honom gott". Det var dock aldrig något fel på Wishwish, det var jag som inte var bra på att spela SSO. Trots det kommer jag aldrig någon skicka honom till Hagen igen. Han står bra där bredvid spolspiltan.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0