Jättekul eller inte

Jag har blivit förkyld. Eller, jag har varit till-och-från-förkyld ett tag, och nu har den brutit ut ordentligt :( Vilken är bra antar jag, för att den förmodligen kommer försvinna... Det jobbigaste är att jag var på vårdcentralen i tisdags och tog prover, och alla prover kom tillbaks negativa så det är inget som syns i blodet i alla fall.... Men jag fick hostmedecin, vilket är bra!
 
Det positiva är att jag kan stanna hemma och spela SSO, och blogga, eftersom jag fått tillbaks inspirationen! :D Jag ska stanna hemma från skolan idag (torsdag) och imorgon, sen har jag sportlov och då ska jag försöka fixa lite tidsinställda, eftersom jag ska åka skidor i fjällen. Kanske så får jag ta med datorn, men för säkerhets skull så ska jag försöka fixa lite tidsinställda.
Tillbakablick till vintern
Lillemmish- mode - inspo
2017-02-23 @ 10:26:36
URL: http://nouw.com/lillemmish

många som är förkylda nu men krya på dig =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0