ALLTSÅ ÅÅÅH

Definitionen av "squad goals": Shadow Horsemen Crew på kvällsshenanigans.
 
Jag, Riley, och Julia bestämde oss för... Jag vet inte riktigt vad vi gjorde egentligen, men den ena grejen ledde till den andra och vi hamnade på Pumpaklippan där jag fick den här FANTASTISKA bilden på oss, sen begav vi oss till Mrs Pike för att leta efter nästa hemliga plats. Och sen Jorvikstallet. Då tog det roliga slut. Vi fick nätverksfel/fatal och blev grymt besvikna, och spenderade tid för att försöka komma in på Air Star igen. Och som vi försökte.
Det gick inte för mig.
Det gick inte för Riley.
Det gick inte för Julia.
Det gick inte för Sigge.
Det gick inte för Thea.
 
Det gick för Sigges andra konto på Fluffy Unicorn tho! Julia tror att det är en viss klubbs fel, eftersom en relativt stor klubb (och natt/kvällsaktiv) har flyttat till Air Star nyligen. Det är ju inte så snällt att skylla på en klubb, och inte så moget heller, men det kan faktiskt ha med saken att göra. Så fort jag kommer in igen ska jag nog flytta till Fluffy.
Cass
2016-11-05 @ 23:12:41

Menar du SWS eller? :)

Anonym
2016-11-06 @ 15:28:57

Gillar du inte SWS?

Svar: Jag skulle säga att jag är neutral :) Men innan jag hittade SHC var SWS min drömklubb.
Sigrid Winterdotter




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0