3 fina outfits (med westerntema!)

Hej på er!
 
Idag ska jag visa er 3 fina outfits för den lite mer westerninriktade personen. Alla saker går att köpa i gallerian om inget annat anges. Kan även vara så att jag glömt var man köper sakerna, då är databasen praktisk. (Länken öppnas i en ny flik, högerklicka och välj "Öppna i ny flik" om ni inte vill komma bort från bloggen :p)
 
Outfit 1
Handskarna är från ett arkeologiuppdrag. Det finns massa andra handskar med samma stats som också passar, så det gör inget om du inte har dem :)
 
 
Outfit 2

Känner att Cocoa blev jetefiiin på bilden x) Tröjan köper man vid Marleys har jag för mig, hjälmen är från ett upprag och samma med handskarna (nej jag tar aldrig av mig dom...)
 
Outfit 3
Tröjan är från Lifetimebelöningar.
 
Det var 3 outfits jag gillar, vet att de kanske inte är så western till ryttaren men huvudsaken är att jag gillar dom. Vi ses! <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0