Mustanger!

 
Star Stable släppte nyss den här videon, och jag älskar det! Mustangerna är jättefina, och jag gillar även att ryttaren var barbacka större delen av tiden. Men den hästen med vita fläckar är jag lite nyfiken på, har redan kommit på att den ska heta Cookieswirl men det har väl alla andra också tänkt döpa sina hästar till... Men jaja, en mustang kommer flytta in på Stall Winterdotter när hemstallet kommer, har fullt stall och vill inte skicka en häst till hästön nu. Förmodligen är det fler som tänker så, och egentligen tycker jag att de kunde ha släppt mustangerna antingen nästnästa vecka och ge oss en tom uppdatering nu, eller så hade hemstalls-uppdateringen och mustang-uppdateringen kunna bytt plats. Jag vet att de förmodligen håller på att buggtesta hemstallen och så, men det lär ju vara i stort sett färdigt om det ska släppas om en vecka, så resonerar jag i alla fall.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0