Jag är sjuk :(

Blöööööö :( Vaknade och mådde relativit bra faktiskt, men sen efter idrotten i skolan så började jag få huvudvärk och halsont... Jag ba okej och tog en halstablett men vid skoldagens slut mådde jag piss och gick hem och sov... När jag vaknade kändes det som att mitt huvud hade både exploderat och imploderat och halsen gör ont och jag orkar ingenting D:
 
Det värsta är att jag kommer vara hemma imorgon och det är onsdag och det är drygt att sitta och vänta hemma hela onsdagen... Men när jag vaknar (känner att jag kommer sova länge heh) är säkert uppdateringen klar, vilket är trevligt... Vi får se om jag orkar spela eller om jag vill ligga i sängen och göra inget...
Utfyllnadsbild som inte är tagen i Dino.. Hehe obviously



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0