En till marknad?

"Kringresande Marknad
Vi känner ju alla till, och älskar Hästmarknaden med Eddie och Ferdinand, eller hur? Så. Nu är det dags för ännu en kringresande marknad att slå sig ner på Jorvik, denna gång med siktet inställt på stil!
Den Kringresande Marknaden, helt ny från och med denna veckan!
Den Kringresande Marknaden, helt ny från och med denna veckan!

Den Kringresande Marknaden kommer att dyka upp under olika tidpunkter i Jorviks modekalender, med helt nya och exklusiva stilar att köpa för dig och din häst, saker som du inte kommer att kunna hitta någon annanstans, inte ens i Gallerian!

Kläder, hästdekorationer och mat kommer att finnas till försäljning på marknaden var och när den dyker upp! Det kommer alltid att bli en överraskning!

Rid ut till Silverglade och kolla in denna veckans premiäröppning av den helt nya Kringresande Marknaden!"

Så... En ny marknad. Det fattade först inte jag, trodde att hästmarknaden skulle få nya kläder bara... Tur att mina vänner upplyste mig om att så var inte fallet! Jag blev jättebesviken, trodde de gamla frieserhästarna skulle komma tillbaks... Så det kommer tydligen en ny marknad, för Fashion eller något. Som jag uppfattade det, inga hästar. Vilket betyder att vi inte kommer behöva gör Eddie och Ferdinards dryga "Fånga hästarna"-uppdrag. Jag vet inte ens om det kommer komma nya uppdrag, i skrivande stund kan man inte komma in.
 
Men vi vet att det kommer att finnas ~exklusiva~ kläder. Jag hoppas innerligt att det kommer komma fler stilar! Emo/punkrock/lolita/cowboystuff med mer. Särskilt cowboygrejer hade jag blivit glad över, det är en otroligt brist på matchande westernsadlar och westernträns. Samt fler snygga chaps/bootcutjeans med +4 i rida, de som finns nu kan jag räkna på handen. Jag hoppas det kommer finnas temabutiker, d.v.s en butik för westernsaker, en butik för emosaker, och så vidare. Även en butik för enbart Jollister och en för Jorvik Apparel, det hade ju vart trevligt om dessa butiker kom upp i gallerian, men nä, där kommer det bara nya kläder och ny utrustning i de butiker som redan existerar.
 
Jag väntar spänt på att man ska kunna komma in på servern igen!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0