Dark Spark

 
Då var det dags att presentera min fina mustang Dark Spark. Jag tänkte presentera honom i torsdags, men då... Hände något, så jag glömde, hehe, sen på fredagen så tänkte jag äntligen göra det men då kom Riley Winterchild och tänkte levla och vi var på samma ställe så jag bestämde mig för att hänga på eftersom Dark Spark var olevlad. Så plötsligt var klockan halv elva och det var natt och eh ja...
 
Men Dark Spark. Det här inlägget kommer nog inte bara handla om Dark Spark, så jag ljög, utan det kommer handla om mustangerna och vad jag tycker om dem! Kommer nog bli ett långt inlägg...
 
Vi kan börja med animationerna. Eller, det är väl det enda det här inlägget kommer handla om... Jag älskar traven. Jag kan sitta i timmar (eller ja, minuter) och bara titta på mustangens makalösa travsteg! Galopperna är också riktigt fina, äkta arbetsgalopper!
 
Jag gillar även att stegringen ser så kontrollerad ut, men jag tycker hästen ser ut lite som typ en hamster eller något för det känns som den sätter sig ner istället för att stå upp... Men det är en fin stegring, however.
 
 
Den här animationen är nog min favorit. Den ser verkligen ut som ett äkta slide stop, och jag älskar det! Bockningsanimationen är också fin, men det stör mig så oerhört mycket att karaktären far ut med högerhanden.
 
Nu blir det lite fler fina bilder!
 
Vad tycker ni om mustangerna?
Rebecca och Daisy
2016-11-28 @ 19:20:47

Tycker mustangerna är riktigt snygga! Men väntar nog på att de skall komma fler färger, ingen av dessa 3 var riktigt i min smak! Gillar din anklogga btw väldigt mycket! den är otroligt söt och urskiljer sig från mängden vilket är bra eftersom man nu kommer komma ihåg din blogg för sin speciella logo :)!

Svar: Jaa, jag satt och övade på att rita ankor hela dagen i skolan x)
Sigrid Sam Winterdotter




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0