Bloggutmaning dag 6 - Min drömhäst

 Plocka på dig Esmes bloggutmaning här!

Dag 6 - Min drömhäst
 
Nu vet jag inte om det syftas på drömhästen som redan finns i spelet, eller drömhästen som man vill ska komma till spelet.
Valet var ändå lätt, min drömhäst är lätt Silvermist!
Bildspam, ett mixmatch av gamla bilder med logga och nya utan, eftersom jag orkar inte tycker det är onödigt att peta in en logga. Ingen lär ju sno bilderna, eller?
 
Eva Bunnyland
2016-11-22 @ 19:41:50
URL: http://evab.blogg.se

Man kan kanske redigera så att loggan suddas ut om någon hade stulit bilderna? Jag har inte koll på sådant men jag tror nästan att man kan det. Inte för att jag misstänker det om någon jag bara säger det. Men jag tvingar absolut inte dig att sätta en logga på bilderna! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0