Bloggutmaning dag 8 - den tävling jag tycker minst om

Plocka på dig Esmes bloggutmaning här!

Dag 8 - Den tävling jag tycker minst om
 
Man brukar ju säga att en bild säger mer än tusen ord, eller hur? Ja, här får ni se...
 
Jag har ett passionerat HAT mot Lilla hoppbanan. Hur jag än försöker så går det inte. Det är för tajt. Jag vill bara riva ner hoppbanan och bygga en mycket lättare för jag hatar den här så mycket. Jag förstår inte hur SSO kunde släppa den till spelet. Den är så svår. Den är omöjlig. Därför hatar jag hela Gyllenåsarnas dal eftersom tävlingen existerar i Gyllenåsarnas dal. Jag hoppas att en stor pandorisk spricka öppnar sig i paddocken och tar med sig hela hoppbanan så att jag inte måste göra den. Slut på rant. *bugar*



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0