Bloggutmaning dag 10 - Mitt favoritshoppingställe

Plocka på dig Esmes bloggutmaning här!
Dag 10 - Mitt favoritshoppingställe
 
Alltså... Jag tänker säga gallerian. Det är ett bra shoppingställe, det har mycket kläder, praktiska provrum, och jag gillar att det finns skyltfönster, och att man kan gå in i affärerna! De är betydligt roligare än de små stånd och stugor som finns på Jorvik.
Det är alltid folk där, vilket gör det levande.
 
 
Jag gillar att "varorna" i butikerna faktiskt är saker man kan köpa i spelet!
 
En förväntan jag har är att det ska öppna fler butiker i gallerian i samband med att Jorvik City öppnas. Kanske avslutades bygget av de högre butikerna för att Byggmästare Donald blev höjdrädd? Jag hoppas få reda på det snart! :D
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0