Bloggutmaning dag 1 - Om mig

Plocka på dig Esmes bloggutmaning här!

Dag 1 - Om mig.
 
Det här är då jag, eller snarare min SSOkaraktär.
 
Jag på min trogna springare Silvermist. Precis som tröjan antyder så älskar jag Jorvik!
 
Jag är en 15-årig tjej som är ungefär den gulligaste skitungen du någonsin kommer träffa. Säger alltid vad jag tycker, det är inte så värst charmigt hela tiden men jag är så söt och gullig så det gör inget. Jag finner det smått underhållande när folk i global bråkar om något helt obetydligt, men jag tycker inte om när folk blir elaka mot mig. Jag gillar att läsa brev och bloggkommentarer, inte för att jag får några, men det är kul att läsa dem man får!
 
 
Jag har spelat i ungefär 10 månader, och under de 10 månaderna har jag nog haft roligare än vad jag haft i hela mitt liv. Men det ska vi inte ta upp nu, Min historia med Star Stable är senare i utmaningen. In game försöker jag göra alla dagliga på hela kartan, ensam eller med sällskap av vänner. Det är inte ovanligt att mina vänner drar med mig på andra sheningans, eller så drar jag med dem på shenaningans. Hur som helst har vi alltid roligt och det är huvudsaken! Byter outfit nästan varje dag, jag blir ALDRIG nöjd med mina outfits, men den ovan tycker jag är fin. Men det kanske beror på att jag fixade den idag?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0