En wip på det också

Ignorera den otroligt detaljerade solen och fläcken framför Silvermist! Det är bara så jag ska komma ihåg hur ljuset ligger ^^
 
Så jag har börjat färglägga... Jag är väldigt nöjd, fast det är fortfarande lååångt kvar. Ser inte fram emot Silvermists kropp. Kommer bli sååå drygt att rita alla vita fält och sen skugga och ta hänsyn till både det grå (med en hint av brunt) och det vita (också med en hint av brunt) och samtidigt få skuggorna att hänga ihop. Hmmm, kommer bli svårt, eftersom vit fläck ska ha samma skuggning och highlight som det grå, men det kommer inte riktigt se bra ut om man gör det på samma lager (alltså att skuggningen är samma, inte att man gör fläckarna på samma lager) men det kommer bli svårt att få skuggningen att se sammanhängande ut annars.... Ja ja, nu babblar jag.
 
Angående oaktiviten: Jag verkar få mer inspiration och det faktum att jag satt mig ner och skrev detta inlägg bådar gott. Jag lovar inget men jag kanske börjar bli aktivare snart, eftersom jag mår bättre ^-^ Men eftersom jag har mina dagar, så kan jag inte förutsäga något. Men kika in här, eftersom jag känner mig bra nu vilket betyder att jag förmodligen kanske gör tidsinställda.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0