Aideens Plaza

 
Hej! Jag tänker utvärdera och analysera Jorvik City, men eftersom jag anser att det är lättare att analysera de 3 olika områdena enskilt, så gör jag det. Jag kommer göra en sån här "header" till alla platser, det är jättekul att göra sånt!
 
Aideens Plaza är det första vi får se av Jorvik City. Jag tyckte det var jättefint på det lilla torget man kom fram till först, alltså, inte det med Aideen och hennes harpa, utan det med tågperrongen. Hur som helst, jag tyckte det var riktigt fint där, men jag måste erkänna att när jag såg de övriga delarna av Aideens Plaza och Jorvik City så bleknade den platsen lite.
 
 
Torget är superfint, jag älskar de små butikerna och stånden runt och kring, och häststatyerna och Aideen och infoskylten om Aideen och Café Harpan och den snubben som snackar med en fågel... Ehe jag ska lugna ner mig....
 
Snubben heter Kent och fågeln heter Neo, så är det bara!
 
 
Jag gillar att caféet är ute-inne, och jag tycker det är superfint med de nya stolarna! Borden gillar jag också, men jag hade nog velat ha mer alternativ.
 
Jag älskar infoskylten. Mycket bättre än info i uppdrag!
 
 
Jag gillar den här typen av butiksstånd! Mycket finare än den gamla, och den här har mer detalj och liv. Ser ni förresten att jag har på mig byxorna som ligger på bordet?
 
Vad tyckter ni om Aideens Plaza?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0