Vad i hela?

Igår letade jag och Sigrid Wintervalley arkeologiska fynd i Epona, och då fick Sigge snilleblixten att vi drar ner grafiken helt, för då syns stenarna och glittret bättre! Big. Mistake. Efter ett tag började vattnet bete sig, och det blev alltså så här vackert.
 
Så trippy, både jag och Sigge fick huvudvärk och illamående... Dock försvinner det om man reloggar, men ändå. Jag tänker kalla den här buggen oljebugggen, eftersom vattnets färgkaos påminner om olja på marken.
Det är inte bara regnbågsspya (ja, vi var tvungna att åka till Dark Core)
En tom hästskomeny samt grupptävlingsikoner? (Visste inte att det här var grupptävlingsikoner, grubblade på det en stund innan Sigge sa det :p)
 
Har ni råkat ut för några galna buggar?
Haley Rainstorm
2016-08-12 @ 15:28:11
URL: http://ssohaley.blogg.se

Ungefär samma sak hände mig när stranden kom till Fort Pinta. Jag skulle bara kolla hur vattnet såg ut i lägre grafik och det skulle jag inte testa - det såg ut som ett stort oljeutsläpp :O

Svar: Ja, eller hur! Har man tur blir det helt svart, har man otur visas speltexturer :p
Sigrid Winterdotter

Eva Bunnyland
2016-11-14 @ 14:35:35
URL: http://evab.blogg.se

Oj vad konstigt! Det har inte hänt mig men i alla fall! :o




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0